Aitona presenta la Campanya de la Flor

21/02/2018

La iniciativa compta ja amb més de 2.000 reserves. Enguany inclou un vol amb globus aerostàtic

TURISME
Aitona
Més de 2.000 interessats ja han reservat el seu lloc per conèixer el territori d'Aitona mitjançant la ruta de la flor, que permet descobrir el patrimoni, la natura i l'economia del municipi lleidatà. La campanya, que va néixer el 2011, està en el seu millor moment i de fet, el balanç del 2017 ho confirma, ja que es van apropar més de 5.000 visitants. Per aquesta raó, l'equip responsable del projecte pioner de fruit-turisme ha inclòs algunes novetats per ser un reclam per a la societat. A partir d'ara les rutes són més llargues gràcies al servei d'autocars, amb parades intermitents. A més, s'han organitzat visites guiades a la Coperativa Fruitona amb opció de càtering amb gastronomia de la zona. Una de les novetats destacades, és l'itinerari a vista d'ocell, ja que l'empresa Kontiki oferirà el servei de globus aerostàtic per observar el territori des de l'aire.

Rut Camí (Lleida TV)