Albatàrrec i Lleida s’avancen a commemorar l’Orgull

26/06/2026

La Generalitat va commemorar ahir el Dia Internacional per l’Alliberament LGBTIQ+ a la vegueria de Lleida amb un acte celebrat a Albatàrrec, organitzat amb la col·laboració del Consell Comarcal del Segrià i l’ajuntament.

La cita va incloure un diàleg entre els escriptors Rubén Serrano i Àfrica Alonso. Pau Chacón, veí d’Albatàrrec i activista del col·lectiu LGBTI+, va llegir el manifest institucional que reivindica l’Orgull com una expressió de memòria, resistència i futur. Paral·lelament, la Llotja de Lleida va acollir la projecció de sis curtmetratges de temàtica LGBTIQ+ seleccionats als Premis Fugaz.
Infolleida