Alpicat resol el 82% d'incidències comunicades a través de l'App Línia Verda

18/11/2017

De les 621 incidències que s’han comunicat fins a dia d’avui, l’Ajuntament n’ha resolt més de 500

Mobiliari en mal estat, fanals que no funcionen o camins mal senyalitzats. Son alguns dels problemes que es poden resoldre a través de l’App Línia Verda. Un software per mòbils que permet que els veïns informin al Ajuntaments sobre posibles incidències.

L’Ajuntament d’Alpicat és un dels consistoris que es beneficia d’aquest servei, que es va posar en funcionament ara fa 2 anys. Des de llavors la participació ciutadana ha experimentat un creixement exponencial.

El tipus d'incidències més freqüents són les que fan referència a l’ enllumenat, seguit de voreres, carrers, camins, senyals, vehicles i escombraries.

De les 621 incidències que s’han comunicat fins a dia d’avui, l’Ajuntament n’ha resolt més de 500. El que representa un 82% del total.

Segons el consistori alpicatí l’èxit de la Línia Verda s’atribueix a l’agilitat d’actuació de l’Ajuntament  i a la implicació directa dels veïns.

A Lleida de moment només utilitzen el servei els municipis d’Alpicat i Alcarràs i al conjunt de Catalunya se’n beneficien un total de 25 localitats.

Joan Llompart